Önskelista till tomten

Idag läste jag vår Kronprins önskelista till tomten. Han hade skrivit ner sådant som jag hade förväntat mig, men det var en punkt som gjorde att jag studsade till. Det Kronprinsen önskar sig av Tomten mest i år är ett besök på IKEA. Hmm… Det var en märklig önskan och jag bara kände att jag måste få veta lite mer om denna önskan. Vi satte oss ner och började gå igenom den. Nu har jag fått en förklaring och jag tycker att han hade bra argument för att åka dit.

Jag tror att Tomten kommer att uppfylla en av hans önskningar… Dessutom tror jag att Kronprinsens önskemål även är hans mammas önskemål!

Det här inlägget postades i Familjen, Reflektioner och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

