Överraskningenstid är här!

Nu börjar det dra ihop sig. Imorgon skall det bli en överraskning till min man. Jag har tänkt att fira hans 40-årsdag några månader i förväg. Vi får se om han gillar det. Jag vet att jag hade blivit glad i alla fall. Men jag är osäker på vad han kommer att säga. Det bästa är att han inte har kommit på vad det är. Jag kan inte avslöja ännu vad överraskningen är för något, utan jag får meddela det på söndag. Jag får hålla tummarna för att han gillar det som skall hända…

En annan överraskning som hände idag är att jag faktiskt hann i tid med min inlämning. Det trodde jag aldrig. När jag satt och skrev i natt så tänkte jag att det kommer aldrig att gå. Men det gick. Dock måste jag avslöja att jag inte blev nöjd med resultat. Huvudsaken är att jag fick in något och sedan får jag rätta till det efteråt, om det nu inte skulle bli godkänt. Det stora problemet idag var att det inte fanns någon inlämningsplats för uppgiften på läroplattformen. När deadlinen började närma sig löste jag det med att lämna in på den gamla inlämningsplatsen och därefter mailade jag våra handledare. Jag hoppas att de godkänner inlämningen, men det var inte så mycket annat att göra. Titta de på tiden på mailet och inlämningsplatsen så ser handledarna att jag faktiskt lämnade in i tid. Nu är det bara att hålla tummarna!

Jag önskar er alla en trevlig helg, så hörs vi vid ett annat tillfälle!

Det här inlägget postades i Familjen, Romantik, Studier. Bokmärk permalänken.

Kommentera

