Lyxig choklad jumbo muffins

Jag har fått en förfrågan om jag skulle kunna lägga ut en bild på muffinsarna som vi bakade i fredags. Därför kommer det en bild här. Tändsticksasken är till för att visa hur stora muffinsarna blev.

Lyxig choklad jumbo muffin

Idag har det varit en normal söndag. Vi har tvättat och städat. Dessutom har jag och Prinsessan varit på bio. Vi såg den nya Nalle Puh filmen. Både jag och dottern tyckte att den var bra. Före Nalle Puh fick vi se en kortfilm om Den lilla Nessie (Loch Ness odjuret). Den var helt klart sevärd. Under tiden var vår mellanpojke hos en kompis och lekte och min man och den äldsta sonen tittade på Vid världen ände (Pirates of the Caribbean, del 3).

Med andra ord har vi haft en skön och avslappnad söndag. Jag hoppas att ni också har haft det.

Det här inlägget postades i Bak- och efterrättsrecept, Familjen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lyxig choklad jumbo muffins

  1. Shareen skriver:

    ohhhh wow… det VAR stor! Tack för bilden, Tina 🙂

    Japp, en hel avslappnad söndag var det här också..och så gick jag upp kl02:35 måndag morgon….

Kommentera

