Ny vecka med många möjligheter!

Det är så skönt att det är vackert väder idag. Det hjälper upp humöret, när man tänker på att det är måndag. Men ärligt talat så är humöret på topp. Det känns som att nu har jag börjat få flyt och att det här är en vecka med många möjligheter. Visserligen har jag mycket som skall hinnas med, både med skolarbetet och fritiden. Men det skall gå!

Jag började se positivt med SPSS förra veckan och jag hoppas att det håller i sig. Dessutom har jag några instuderingsfrågor kvar att svara på och några föreläsningar att lyssna på. Tyvärr har jag ingen möjlighet att vara med på gruppmötet idag. Det är trist! För vårt gruppmöte fick mig att inse att det här är inte omöjligt. Diskussionerna var sådana att jag kände att jag faktiskt hade börjat greppa det hela med statistik. Naturligtvis är det långt kvar och mycket till måste läras in. Dock känner jag mig mycket mer positiv än vad jag har gjort de senaste veckorna.

Dessutom måste jag peta in lite juridik, lämning och hämtning av barn på skola/fritids/förskola eller andra aktiviteter samt scouting. Hmm… Ja just det! Jag glömde yogan. Härligt att vara tillbaka igen och känna att nu skall jag ge järnet. Jag försöker att se enbart möjligheter…

Trevlig höstdag önskas er alla!

Det här inlägget postades i Studier, Väder. Bokmärk permalänken.

Kommentera

