Den bästa torsdagen den här veckan

Tiden rullar på snabbt nu. Det är både bra och obra (som Katten Findus hade sagt). Det som är bra är att det är torsdag. Jag har alltid tyckt om torsdagar. Det är så skönt att veta att imorgon är det fredag och hela helgen ligger framför. Dessutom har barnen inga aktiviteter den dagen, utan det är bara jag som har yoga. Tyvärr skall jag inte gå idag, eftersom min nacke inte är helt bra ännu. Dock är den mycket bättre. Idag går det att vrida på nacken och det gör inte ont hela tiden.

Det som är mindre bra med dagen är att det är en inlämning som skall göras på söndag. Jag känner att det är tveksamt om jag kommer att hinna. Men jag strävar på och hinner jag inte så får jag lämna vid nästa tillfälle. Jag tänker inte stressa med det här, eftersom jag känner att det har varit lite för mycket som händer runt omkring. Nu försöker jag fördjupa mig så gott det går i vetenskapliga teorier, forskningsansatser och metodologi. Men boken jag brottas med är inte rolig att läsa. Dock finns det ljusare partier i den.

Det skall gå och snart är det helg!! Skönt!

Det här inlägget postades i Studier. Bokmärk permalänken.

Kommentera

