Misstag

Den här helgen har varit tråkig och jag känner mig avslagen. Det har hänt en sak som jag inte vill skriva om här, men jag kan säga att helgen har gått åt till att försöka rätta till ett misstag. Tyvärr dämpa det mitt humör rejält och jag känner mig pressad av hela situationen. Nu vet jag inte hur det skall gå men min devis har varit: ”gör om och gör rätt”. Jag skall nu försöka säga till mig själv att gå vidare och vänta ut det beslut som någon annan skall ta.

Det här inlägget postades i Studier. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Misstag

  1. Anna-Maria skriver:

    Vad trist det låter. Får hoppas att det löser sig!

Kommentera

