Lördagskänsla

Skönt att ta det lite lugnare på morgonen. Visserligen ringde ändå klockan imorse, men inte så tidigt. Vi är tvungna att gå upp i hyfsad tid, eftersom det är karateträning. Frukosten idag blev torftigt. Vi tog det som fanns kvar och därefter åkte vi som var hemma och veckohandlade. Det var väldigt tomt i kylskåpet på grund av att vi inte hade gjort någon kompletteringshandling i veckan. När vi kom hem märkte jag snabbt att jag hade glömt några varor. Det var bara att ringa mannen och be honom att stanna till vid affären när de skulle åka hem efter träningen. Det skulle jag aldrig ha gjort. Det tog nämligen förskräckligt lång tid innan de kom hem. Jag hann med att plocka upp alla varorna, hänga upp två maskiner tvätt och nästan äta lunch innan de dök upp. Hmm…

Efter ytterligare några tvättar har det blivit dags för en film. Barnen ville se Upp. Ni får alla ha en trevlig lördag. Jag kan föresten meddela er att kakan igår blev väldigt god. Jag skulle nästan tro att den kommer att försvinna helt ikväll.

Det här inlägget postades i Familjen, Karate. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lördagskänsla

  1. Magnus Värmfors skriver:

    Tja, det var en stor affär. 😉

Kommentera

