Idag är flickan bättre

Nu känns det som att Prinsessan feber gav med sig. Jag hoppas verkligen att ingen annan drabbas, eftersom det är skolavslutning imorgon och därefter väntar en överraskning till barnen. Det vore väl typiskt om sommarlovet började med att de var sjuka alla tre. Lillan har en snorig näsa och hosta, men det kommer förhoppningsvis att ge med sig fort.

Det kändes skönt med lite ledighet idag. Vi har tagit det lugnt. Det enda som vi har stressat med i dag är lämning av pojkarna i skolan och hämtning. Där emellan var vi och handlade och jag har lagt ut alla de sista blogginläggen från skolbloggen. Nu är det klappat och klart och det gör att den nya bloggen är redo för höstterminen. Under tiden som jag läste blogginläggen blev jag förundrad över vilken utveckling som jag kan se. Dels har blogginläggen ändrats och (om jag får säga det själv) blivit bättre och dels har jag lärt känna så otroligt trevliga och intressanta människor. Tack för att ni medstudenter finns. Jag hade aldrig klarat det utan er! 🙂

Nej nu är det dags att gå ut i solen och äta jordgubbar med grädde. Ni får ha det så bra och njut av sommaren!

Det här inlägget postades i Familjen. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Idag är flickan bättre

  1. greatdanemaniac skriver:

    Härligt att höra att hon mår bättre nu. Ska gå in o läsa din skolblogg senare om ett par månader eller så. Just nu efter att jag fixat kompletteringen vill jag hålla mig borta från studier ett tag så… Kram o trevlig sommar!

    • tavar skriver:

      Det kan jag förstå! Just nu känns det som att jag bara vill få reda på betyget och omdömet, sedan vill jag ha en paus från skolan ett tag.
      Jag önskar dig en trevlig sommar! Kram
      // Tina

Kommentera

