Tjohoo!!! Bloggen fyller år idag!

Tänk vad snabbt ett år går. Idag fyller bloggen ett år och det här är det 160:e blogginlägget. Det är så roligt att antalet läsare ökar. Den första tiden (för ett år sedan) hade bloggen i genomsnitt fem läsare och nu har det ökat till ca. nio läsare per dag. Det är så roligt att det är så många som vill läsa om vad jag hittar på. Det gör att jag bestämde mig för att flytta ut bloggen jag har i skolan. Det innebär att jag kommer öppna en blogg till, för att fira den här bloggens födelsedag.

De blogginlägg som har varit mest lästa är de inläggen som handlar om vilka sjukdomar barnen har haft och de resor som vi har gjort i familjen. Dessutom är tydligen min vetenskapliga ordlista populär. Det var faktiskt roligt att gå igenom lite statistik igår för att se vad som har hänt med bloggen, under det här första året. Naturligtvis kommer jag att fortsätta på samma sätt och jag hoppas att ni läsare kan ge lite tips om vad ni vill att jag skall skriva om.

Något som jag kan nämna, som jag inte har skrivit tidigare, är att igår hade jag och min man haft huset i 10 år. Det har verkligen gått fort. Vi flyttade in utan barn och nu har vi tre stycken. Visserligen har huset krävt en del renoveringar, men vi har trivs. Även inom arbetslivet har mycket ändrats. Min man har pendlat till olika arbeten och jag har bytt inriktning. Tänk vad mycket som kan ändras på kort tid.

Nu är det dags att fira!

Det här inlägget postades i Reflektioner. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tjohoo!!! Bloggen fyller år idag!

  1. Shareen skriver:

    Hip hip hurra!!
    I’ve followed you on this journey and would love to keep doing this.

    Kram

Kommentera

