Mmm…

Tyvärr förstår jag inte min handledare. Han ändrar sig hela tiden, eller så missar jag poängen i det han säger. Jag får aldrig några raka svar, utan allting måste läsas melan raderna. Jag var tvungen att ändra lite på mitt abstrakt och jag tror att jag har gjort som han menar. Men jag kan inte vara säker…

Det är tur att jag jag ska ut i skogen ett tag och rensa hjärnan. Det skall bli så skönt. HAJK!!!! Trevlig helg tillönskas er alla!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mmm…

  1. Shareen skriver:

    men hur sjutton man ska läsa mellan raderna när det gäller din handledare? har han ‘raderna’???

    😛

    forget the whole thing, go for the hike.. enjoy.. and come back refreshed 🙂

    • tavar skriver:

      Hehehe Troligtvis har han egna rader, som ingen annan ser. Jag tror att jag behöver en tolk. Men det är bara att kämpa på… Det ska bli helt underbart att bara ge sig ut i naturen och glömma allt vad skola heter.
      Kram på dig!
      // Tina

Kommentera

