Många bollar i luften

Det är mycket som händer nu. Jag skrev om det även igår, men idag tänkte jag igenom det mera. Mycket avslutningar och säckar som skall knytas ihop innan deadline. Vägen dit är lång och ibland mödosam. Frågan är om det går uppåt eller neråt? Hmm… Just nu står jag på en platå och vet inte vilket väderstreck jag skall gå i. Jag hoppas att en det skall avhjälpas idag, eftersom vi har gemensamt handledningsmöte. Jag hoppas verkligen att det ger något, men tyvärr har tidigare erfarenheter visat att jag inte blir klokare av handledningsmötena. Vi får se hur det blir. Hoppas…!

Barnen är igång för fullt. Det är skönt. Igår tränade de karate. Pojkarna och min man ligger i hårdträning inför graderingen om några veckor. Vår äldste son och min man tränar till 6 kyu (grönt bälte) och vår yngsta son eftertraktar 9 kyu (rött bälte). Jag är partisk, men jag tycker faktiskt att de är duktiga. Det ser mäktigt ut när de ställer upp sig i sina dräkter och skriker KIAI! Jag hoppas verkligen att de får sina bälten.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

