Vårbilder 2011

Detta bildspel kräver JavaScript.

Det här bildspelet visar upp våren i all sin prakt. Jag vill bara påpeka att det inte är jag som är fotografen.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vårbilder 2011

  1. Shareen skriver:

    oh wow!!! vilka bilder!!

    psst, how did you do the bildspel?

    • tavar skriver:

      Tack! Men det är inte jag som har lekt med kameran. 🙂

      Jag använde ”galleri” i wordpress (finns en liten ruta där man skriver inlägget) och där la jag in de bilder som jag ville använda. Från galleriet gick jag vidare för att lägga ut dem i bloggen och då kom jag till en knapp som det stod ”bildspel” på. Jag tryckte på den och voila. Helt plötsligt var det ett bildspel. Men det var inte helt lätt. Jag fick testa mig fram och det tog lång tid med mycket frustration… Till sist gick det! Jag var så stolt över mig själv.

      // Tina

Kommentera

