Alla dessa begrepp

Jag sitter idag och försöker bena ut dessa konstiga begreppet som finns. Det märkliga är att det verkar finnas hur många som helst inom vetenskapsteorin. Det svåra är att bestämma vilka som måste finnas med och vad är det i disputationsberättelsen som visar att jag har ett vetenskapligt förhållningssätt? Det är det som jag håller på att försöka pränta ner idag. Det skall gå, men det känns svårt att få in den utvalda filosofen. Dessutom undrar jag hur Chalmers passar in?

När det gäller sjukfronten här hemma så är det bättre idag. Min förhoppning är att det skall vara ännu bättre imorgon och att ingen blir insjuknar. Vi skall nämligen göra roliga saker. Jag kommer inte att berätta vad det är, i fall det nu inte blir av. Men det är något som hela familjen tycker om att göra. Därför håller jag tummarna att det nu verkligen kommer att bli av.

Nu måste jag fortsätta att skriva och avslutar därför blogginlägget med att önskar er alla en fortsatt trevlig solig lördag.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

