Varför???

Nu blev det så dumt!!! Vad hände senare på eftermiddagen? Precis!!! Den yngsta sonen kräktes. Vi tycks aldrig bli friska i den här familjen. Sjukdomarna har grasserat här sedan sista veckan i januari. Nu måste det ändå vara nog! Jag undrar om det ligger en förbannelse över oss nu, men varken min man eller jag kan komma på att vi har gjort någon något ont.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Varför???

  1. Vivi-Britt Sjölander skriver:

    Se det inte så, kära Martina! Visst är det tråkigt att en av er drabbats igen, men om jag inte minns helt fel, så är det ofta så i småbarnsfamiljer. Hos oss var det mest Anders och Kristofer, som blev sjuka, så fort de var på väg att bli friska.
    Hoppas det är över till i morgon! Kram!

    • tavar skriver:

      Jag blev bara lite besviken över att vi inte var friska. Jag trodde faktiskt att vi skulle klara oss lite längre än ett dygn. Men jag vet att det är sånt som händer. Tyvärr verkar det som att det inte bara är en som blev dålig, utan mannen sitter och ryser i soffan också. Jag kände dessutom att det skulle bli roligt att komma iväg och arbeta imorgon. Det var en ny skola som jag aldrig hade varit på tidigare. Men det kommer fler chanser i livet. Jag ska försöka se det positivt. Nu kommer jag kunna plugga lite extra imorgon istället och dessutom bygger mellansonen på sitt immunförsvar.

      Ha det gott! Kram

      // Tina

Kommentera

