Karategradering

Det var så härligt ikväll. Våra söner var så duktiga och de klarade sina grundtekniker. Den stora killen genomförde både kumite och kata. Nu är det orange och röd/vit bälte som gäller. Detta gör att pressen ökar på min man. Han graderar nästa vecka, till orange bälte. Mmm jag undrar hur det kommer att gå? Men just idag är jag i alla fall en stolt mamma. Dessutom kan jag avslöja att min man också är mycket stolt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

