Familjemys!

Idag är det fredag och det är dags för familjemys. Vi har alltid det på fredagar och lördagar, förutom när vi har gäster eller är bortbjudna. Ikväll var det enkel fika med thé och sockerdrömmar. Barnen fick naturligtvis något annat att dricka. Men trevligt är det. Oftast brukar vi titta på något speciellt, en film eller liknande. Men just ikväll spelar pojkarna Wii. De fick fyra spel när de fyllde år. De har bara längtat till att det skall bli lite sämre väder, så att de kunde spela. Vår flicka är nog lite trött idag. Det märks, eftersom hennes mun går i ett. Det brukar vara ett säkert tecken.

Annars skall jag arbeta min sista jobbnatt den här omgången. Jag har tyvärr inte sovit så bra idag, eftersom jag bara ligger och planera hur morgondagen skall genomföras. Imorgon är det så äntligen dags för våra amerikanska släktingar att komma hit. Det skall bli så roligt. Dessutom kommer min pappas bror och hans fru. De har faktiskt aldrig varit hos oss. Men som vanligt är det mycket som skall ordnas innan, eftersom när de är här så vill jag bara vara koncentrerad på att umgås med dem.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

