Vecka 29

Idag är det söndag och avslutningen på veckan är här. Jag är trött idag, eftersom jag har arbetat i tre nätter. Det som ligger framför oss nu är att den yngsta sonen fyller 6 år. Jag får ta tag i planeringen av barnkalaset imorgon. Jag kanske gör det ikväll? Är det någon som har några tips, så är ni välkomna att ge dem. Ibland har jag idétorka. Men det brukar alltid lösa sig i slutändan. Temat för barnkalaset är ”pizzafest”.

Dessutom skall vi börja se till att det ser presentabelt ut här hemma, eftersom mina släktingar från USA kommer nästa helg. Vi har redan planerat vad vi skall göra med dem, när de väl är här, tillsammans med mina föräldrar. Naturligtvis blir det en hel del sight-seeing, mat samt mycket prat med dem. De som kommer är mycket pratglada människor. Åh! Det skall bli så kul…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

