Ny bloggare!

Äntligen har jag skaffat mig en blogg! Det var på tiden…Men jag har faktiskt inte förstått syftet med bloggar tidigare. Under mitt första studieår, som student på distans, blev vi tvingade till att blogga. Det var inte roligt, men när tvånget försvann, så upptäckte jag att det var riktigt roligt. Vi får se hur det går. Bloggning är kanske inget för mig? Men jag skall i alla fall försöka.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ny bloggare!

  1. Magnus skriver:

    Välkommen ut i blogosfären! JÄDGOF, M

  2. Malin Wallén skriver:

    Hej Tina!

    Jag tror (vet) att du har hittat ditt rätta element i bloggandet…Du ÄLSKAR att skriva så detta är nog helt perfekt 🙂
    Det ska bli kul att läsa i sommar. Ha det bra vi hörs snart hoppas jag!

    Puss och kram och nyp i stjärten
    Malin

  3. tavar skriver:

    Hej på er!

    Vad kul att få en sådan positiv respons. 😀 Vi kommer att höras under sommaren…

    Kram
    Tina

Kommentera

